کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317536 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جدال تولید ایرانی با کالای چینی بر سر قیمت

تبلت

عبدالرضا مریداوی در یک نشست خبری مدعی شد این تبلت ۷ اینچی ارزانترین تبلیت ایرانی و خارجی است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، هم‌اکنون حداکثر قیمت تبلت‌های ایرانی دیمو در بازار مصرف ۶۰۰ هزار تومان است و این تبلت با قیمت ۱۵۰ هزار تومان عرضه شده و با قیمت ۱۶۰ تا ۱۷۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده ایرانی خواهد رسید.

در بازار ایران که مملو از برندهای معتبر خارجی است، کاهش قیمت همواره برگ برنده محصولات ایرانی دیده شده است.

همچنان که این تولیدکننده نیز هدف از ارائه ارزانترین تبلت ایرانی را جلوگیری از خرید محصولات ارزان و بی‌کیفیت چینی اعلام کرد که no name (بدون نام) وارد کشور می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند می‌گوید: «با فروش ماهانه ۱۵ هزار دستگاه تبلت، ۲۵ درصد از بازار تبلت ایران در اختیار دیمو است». معنای این جمله این است که از هر ۴ تبلتی که در ایران وجود دارد، یک عدد متعلق به دیمو است و در صحت این آمار تردیدهایی وجود دارد.

مدیرعامل دیمو همچنین از صادرات این محصول با قیمت ۴۵ دلار خبر داد و گفت: در سه ماه گذشته ۲ هزار تبلت صادر کرده است.

معمولاً محصولاتی در این رده قیمتی و کیفیتی به عنوان کالاهای دانشجویی و دانش‌آموزی استفاده می‌شوند. این تولیدکننده نیز اذعان دارد که این محصول دانش‌آموزی است؛ اما می‌گوید قصد دارد با عرضه این محصول، تبلت را به سطح پایین جامعه برساند.

وی تاکید کرد: در تولید این محصول، برای کاهش قیمت، کیفیت را کاهش نداده است و برای ۵ سال خدمات پس از فروش ارائه خواهد کرد.

معمولاً چنین شرکت‌ها و برندهایی برای تولید محصولات خود از طرح‌های آماده استفاده می‌کنند و از این رو مدل‌های مشابه آنها با نام‌های دیگر در بازار وجود دارد. این تولیدکننده نیز با قبول این مطلب گفت: طرح تمام محصولات از یک شرکت تایوانی خریداری شده و از این مدل تبلت، حدود ۱۵ مدل دیگر با نام‌ها و برندهای دیگر تولید شده است.

وی در خصوص میزان بومی بودن این محصول، توضیح داد: در تولید این محصول، قاب پلاستیکی در ایران تولید می‌شود و سایر قطعات از خارج وارد می‌شوند و برای همه تولیدکنندگان، رویه همین است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18078 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/07 تعداد مشاهده: 1979
سافت گذر
نظرات بینندگان

امید 1392/09/09 02:34
تورو خدا ایرانی نخرید.یکی از اشناهامون یه گوشی GLX خرید بعد از 2 هفته یهو خاموش شد دیگه روشن نشد.1 ماه معطل شد واسه
گارانتی بعد گفتن که میتونی 70 تومن دیگه بدید یه گوشی دیگه بگیرید.بعد هم گوشی 80 تومنی رو 50 تومن پول برگردوند به این بنده خدا.این تجربه شده واسه هممون که دیگه جنس ایرانی نخریم
josef 1392/09/09 01:21
با تشکر از سافت گذر . چرا هیچکس دقت نمیکنه که این که خودش تو ایران تولید میشه ، کلی داره کار تولید میکنه ؟ بعدشم قیمتش رو اصلا نیگاه نمیکنید ؟ مثلا قابل تعمیر که هستش . حتا اگه به مزخرفی کالای چینی باشه ، اون چینیه که خراب شد میره سطل آشغال . این ایرانیه میره گارانتی و کلا قابل تعمیره .
رضا 1392/09/07 16:47
خیلی خوبه
کاش سر کیفیت هم با هم دیگه مسابقه بذارن
ناشناس 1392/09/07 10:33
عجب فقط قاب پلاستیکی تبلت در ایران تولید میشه و بعد هم میگن تبلت ایرانی خجالت اوره
ایران پلاستیک که میگن همینه دیگه